"> هانیبال ؛ منفور اما ماندگار - اسپیکر حرفه ای | سینما خانگی | اسپیکر بلوتوثی | اسپیکر دوتکه | اول مال | فروشگاه اینترنتی

هانیبال ؛ منفور اما ماندگار

آنتونی هاپکینز

هانیبال ؛ منفور اما ماندگار

سرفیلیپ آنتونی هاپکینز
 زاده ی ۳۱ دسامبر  ۱۹۳۷ . او در ولز بدنیا آمد اما گویا تقدیرچنین بود که جهانی شود .  او فرزند یک کارگر است و با پشتکار و علاقه اش موفق به تحصیل در کالج هنرهای نمایشی کاردیف و آکادمی سلطنتی هنرهای نمایشی شد. اولین فیلم تلویزیونی خود با نام  ” کک در گوش او ”  را در سال  ۱۹۶۷ ساخت و یکسال بعد در پروژه ” شیر در زمستان ” به کارگردانی تیموتی دالتون شرکت کرد. استعداد سرشارش ؛ باعث شد نامش  درچهارگوشه جهان برسر زبان ها بیفتد و موفقیت های بیشماری بسراغش آید.  او بعدها در بیش از ۳۳ فیلم هنرنمایی کرد که تعدادی از آنها درزمره ی بهترین آثار سینمایی جهان است .
هانیبال سینمای جهان با تمام وجوه منفورش ؛ توسط این هنرمند به شخصیتی ماندگار تبدیل گشته است. روانشناسی خونخوار که تنها با  حضور ۱۶ دقیقه ای خود بر پرده ی نقره ای  توانست جایزه ی اسکار را برباید. نقش کوتاه بود اما شاهکاری در عرصه ی بازیگری به حساب می آمد ؛ می آید و خواهد آمد. هاپکینز با بازی های درخشانش توانسته است جوایز گلدن گلوب ؛ بفتا و لقب اشرافی ” سر ” را هم نصیب خود گرداند. او همواره بعنوان یکی از ۱۰ هنرپیشه برتر تاریخ سینما شناخته می شود اما از آن زیباتر و ارزشمند تر ؛ حضور فعال او در موسسات خیریه برای کمک به درمان اعتیاد و زنان بی سرپناه است . اوساعاتی را به تدریس داوطلبانه درمدارس کالیفرنیا اختصاص می دهد؛ شاید چون او به نقش تاثیرگذار آموزش در آینده ی کودکان کاملا واقف است و با تمامی وجود به اینده ی جهان می اندیشد.
گامهایش استوار باد


فروش محصولات استوک (کیس استوک . مانیتور استوک . لپ تاپ استوک . سرور استوک )

اشتراك گذاری نوشته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *