"> اسپیکر ایستاده قدرتمند | اسپیکر ایستاده | اسپیکر | اسپیکر ایستاده فلش خور | اسپیکر حرفه ای

اسپیکر ایستاده قدرتمند

اسپیکر کنکورد

اسپیکر ایستاده قدرتمند

6 اسپیکر ایستاده قدرتمند

 

 

اسپیکر چیست؟

 

 

اسپیکر ایستاده

اسپیکر از جمله لوازم جانبی صوت و تصویر است که از دو بلندگو ویا بیشتر تشکیل شده است  که وظیفه ی  خروج صدا از دستگاههای صوتی را دارد. در سیستم های صوتی ، کیفیت  صوت آنها وابسته به  قدرت و توانایی اسپیکرهای قوی دارد. به همین دلیل اگر ازیک دستگاه ، صوت یا ویدئویی که خوب ضبط شده باشد توسط یک اسپیکر ضعیف پخش شود صدا نامطلوب خواهد بود.

 

 

 

اسپیکرحرفه ای چیست؟

نمایشگرهای صوتی قدرتمند و یا رایانه های دارای تراشه های حرفه ای صوتی  که از قابلیت و کیفیت بالا در زمینه ی  ارائه ی صوت برخوردار هستند نیازمند یک دستگاه صوتی متناسب با قدرت بالای خودشان هستند. این نوع  سیستم های صوتی  با این سطح از کیفیت و توانمندی با عنوان اسپیکر حرفه ای شناخته می شوند.

اسپیکر ایستاده

 

 

اسپیکرایستاده حرفه ای چیست؟

اسپیکرها از نظر محل قرار گیری دارای انواعی هستند. 1. اسپیکر رومیزی : این نوع اسپیکر معمولا برای کامپیوترها استفاده می شود و کنار رایانه روی میز قرار می گیرد. 2. اسپیکر دیواری : اسپیکر دیواری قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و کاربران می توانند متناسب با نوع کاربری خود آن را در هر قسمت از مکان مورد نظر خود نصب کنند. قابلیت انتخاب محل نصب آن از امتیازهای اسپیکر دیواری می باشد. 3. اسپیکر ایستاده حرفه ای : این نوع اسپیکر بر روی پایه های ویژه قرار گرفته است و می توان آن را روی یک سطح مسطح هر جا که فرد بخواهد گذاشت.  همان طور که از نام آن مشخص می شود به صورت ایستاده طراحی شده است و امکان پخش صدا از یک ارتفاع مشخص را پشتیبانی می کند.

 

 

 

 

انواع اسپیکر

1.اسپیکر2.0 : این اسپیکرتقریبا کوچک دو بلند گو دارد در سمت راست و چپ  سیستم صوتی قرارمی گیرد و کیفیت صدای خروجی آن  در سطح معمولی قرار دارد. این نوع اسپیکر برای کسانی مناسب است که دنبال شنیدن صدای متوسط از آن هستند و نیز قصد خرید اسپیکرایستاده حرفه ای با قیمت مناسب دارند. از مزیت های  اسپیکر دو کاناله این است که فضای چندانی را اشغال نمی کند.

 

 

 

2.اسپیکرهای 2.1 : این مدل از اسپیکرها تفاوت چندانی از نظر کارکرد با نوع اسپیکردو کاناله ندارند تنها تفاوت این است که قابلیت پخش صدای بم در حد خوب را دارا هستند. از نظر هزینه هم باید کمی بیشتر پول برای خرید 2.1 خرج کنید.

 

  1. اسپیکر 4.1 : در نوع 4.1 اسپیکر قدرت و توانایی خود نمایی می کند.افرادی که علاقه مند به شنیدن صدای قوی به منظور تماشای فیلم ها ویا گیمینگ هستند این اسپیکر مناسبشان است. پخش صدا از چهار جهت با حذف نویزهای اضافی جذابیت قابل قبولی به آن می دهد . قیمت اسپیکر حرفه ای  4.1 با این وجود نیز مناسب می باشد و به صرفه است.

 

  1. اسپیکر 5.1 : قدرتمند تر از اسپیکر 4.1 این نوع اسپیکر می باشد. این اسپیکر قابلیت پشتیبانی از سیستم صوتی دیجیتال دالبی را داراست و برای کسانی که  علاقه مند به گیمینگ های بسیار با کیفیت و تماشای فیلم های نزدیک به واقعیت هستند گزینه ی شماره یک انتخابشان خواهد بود. قابل توجه است که  پخش صدا از کانال جلو این اسپیکرها ، اصوات و تصاویر را به واقعیت بیشتر نزدیک می کند.

 

  1. اسپیکر 6.1 : آخرین سطح قدرت اسپیکر حرفه ای به نوع 6.1 اختصاص دارد. به مدل 5.1 یک اسپیکر سوم اضافه کرده اند. معمولا از این اسپیکر در رایانه ها استفاده نمی شود و برای سیستم های صوتی خانگی کاربرد دارد. حرفه ای و متخصصانی که کارشان تولید صدا و تصویر با کیفیت بالا است بهترین گزینه است.

 

اسپیکر حرفه ای کنکورد

راهنمای خرید اسپیکر ایستاده حرفه ای

حالا که با تعریف اسپیکر وانواع آن آشنا شدید باید در خرید اسپیکر ایستاده حرفه ای به نکات مهمی مانند: قدرت اصلی اسپیکر، طراحی بدنه ی بلندگوها و میزان پهنای  فرکانس قابل پشتیبانی  و نیز کانال های خروجی  دقت کنید. همچنین قیمت اسپیکر ایستاده حرفه ای را از طریق سایت اول مال به صورت لحظه ای  مشاهده بفرمایید و ارزان ترین اسپیکر ایستاده حرفه ای و مناسب ترین اسپیکر ایستاده حرفه ای را خریداری نمایید. شایان ذکر است که لیست قیمت اسپیکر ایستاده حرفه ای با بهترین مارک اسپیکر ایستاده حرفه ای نیز در سایت اول مال موجود می باشد

 

 



فروش محصولات استوک (کیس استوک . مانیتور استوک . لپ تاپ استوک . سرور استوک )

اشتراك گذاری نوشته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *