"> اسپیکر هوشمند بیکسبی کمپانی سامسونگ - اسپیکر حرفه ای | سینما خانگی | اسپیکر بلوتوثی | اسپیکر دوتکه | اول مال | فروشگاه اینترنتی

اسپیکر هوشمند بیکسبی کمپانی سامسونگ

اسپیکر هوشمند بیکسبی کمپانی سامسونگ

اسپیکر هوشمند بیکسبی کمپانی سامسونگ

اسپیکر هوشمند بیکسبی کمپانی سامسونگ

کمپانی سامسونگ در حال فعالیت بر روی اسپیکر هوشمند مبتنی بر بیکسبی می باشد . گفتنی است که تا به امروز چنین دستگاهی توسط شرکت اپل به بازار ارایه نشده است.

بر اساس گزارشات، این اسپیکر هوشمند با نام رمز Lux در حال توسعه بوده و از صفحه نمایش لمسی با قابلیت ناوبری حرکتی برخوردار می باشد که کاربر با دوبار ضربه زدن روی آن می تواند زومی داشته باشد یا به لیست پخش هدایت شود.

در این اسپیکر کاربر می تواند تنظیمات مختلفی را بر روی کیفیت دستگاه خود اعمال کند. درست مثل گوگل هوم، افراد این امکان را دارند تا به کمک این دستگاه به اسپیکر های هوشمند مبتنی بر بیسکبی در اتاق های دیگر متصل شده و آن ها را کنترل نماید. این دستگاه هم مثل سایر اسپیکر ها با گفتن نام بیکسبی فعال می شود. همچنین امکان قفل اسپیکر هم وجود داشته و این قفل اجازه نمی دهد کسی از آن استفاده کند.  برقراری تماس و اتصال به بلوتوث از دیگر ویژگی های این اسپیکر هوشمند جدید می باشد. همچنین مدیریت این دستگاه با برنامه SmartThings سامسونگ هم امکان پذیر است . به گزارش بلومبرگ این محصول جدیددر  نیمه دوم سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

اسپیکر هوشمند بیکسبی کمپانی سامسونگ

 فناوری جدید سامسونگ

اسپیکر جدید هوشمند سامسونگ مبتنی بر دستیار هوشمند دیجیتالی بیکسبی بوده و از ویژگی هایی مانند صفحه نمایش، دوربین و میکروفون بهره مند می باشد.

طبق گفته ها این اسپیکر هوشمند به ۷ عدد بلندگو مجهز بوده و از دو قسمت جدا شونده تشکیل می شود.  یکی از این قسمت ها دارای ساختاری کروی و۳۶۰ درجه است. دو قسمتی بودن این اسپیکر باعث می شود  افراد بتوانند هر قسمت را در گوشه ای گذاشته و  صدا را با کیفیت و گستردگی بیشتری بشنوند.

علاوه بر امکان چرخش، قابلیت های دیگری نیز مانند میکروفون، دوربین، صفحه نمایش لمسی، قابلیت NFC، بلوتوث، وای فای و GPS برای این محصول در نظر گرفته شده تا راحتی هر چه بیشتر را برای کاربران فراهم آورد. این شرکت حتی قصد داشته قلم نوت یا همان اس پن را هم به این دستگاه اضافه نماید. انتظار می رود این محصول جدید در اواخر سال ۲۰۱۸ رونمایی و به بازارعرضه شود.

 



فروش محصولات استوک (کیس استوک . مانیتور استوک . لپ تاپ استوک . سرور استوک )

اشتراك گذاری نوشته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *