"> سه ماسک مو طبیعی که موهای زبر و خشک را نرم و براق می کند! - اسپیکر حرفه ای | سینما خانگی | اسپیکر بلوتوثی | اسپیکر دوتکه | اول مال | فروشگاه اینترنتی

سه ماسک مو طبیعی که موهای زبر و خشک را نرم و براق می کند!

ماسک مو

سه ماسک مو طبیعی که موهای زبر و خشک را نرم و براق می کند!

اگر موهایتان خشک و زبر است حتما می دانید که کنترل و حالت دادن به این نوع از مو آسان نیست. احتمالا به دنبال  نرم کننده و  حالت دهنده مناسب ، فروشگاه های مختلف را گشته اید  و شاید از وقت، انرژی و پولی که صرف این کار کرده اید خسته شده باشید. اگر اینطور است این مطلب برای شماست .در این مطلب ما قصد داریم راه حل آسان تر و ارزان تری را به شما معرفی کنیم. استفاده از ماسک های خانگی! تهیه این ماسک ها بسیار ساده است و با موادی که احتمالا در آشپزخانه شما پیدا می شود قابل تهیه است.
ماسک مو”شیر و عسل”
برای تهیه این ماسک تنها به نصف لیوان شیر پرجرب و ۲ قاشق غذاخوری عسل احتیاج دارید. تنها کافی است عسل را با شیر ولرم مخلوط کنید و خوب هم بزنید.ماسک را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر روی سرتان نگه دارید و بعد موهایتان را با شامپو بشورید. مخلوط شیر و عسل برای تقویت  موهای رنگ شده و آسیب دیده بسیار کارآمد است.
ماسک مو ” توت فرنگی”
برای تهیه این ماسک به ۸ عدد توت فرنگی، ۱ عدد زرده تخم مرغ و ۲ قاشق روغن زیتون نیاز دارید.توت فرنگی ها راخرد کنید و با زرده تخم مرغ و روغن زیتون مخلوط کنید. این ماسک موهایتان را نتنها نرم و خوش حالت بلکه بسیار خوش بو نیز می کند. فقط مواظب باشید که بوی خوش این ماسک شما را وسوسه به خوردن آن نکند!
ماسک مو “آووکادو”
برای تهیه این ماسک به یک آواکادو رسیده ، ۱ قاشق عسل و ۱ قاشق روغن زیتون احتیاج دارید. فقط کافی است که مواد ذکر شده را باهم مخلوط کنید. چربی موجود در میوه آووکادو برای نرم کردن موهای خشک  معجزه می کند. این ماسک خانگی را تهیه کنید تا از حالت و برقی که به موهای شما می بخشد لذت ببرید.


فروش محصولات استوک (کیس استوک . مانیتور استوک . لپ تاپ استوک . سرور استوک )

اشتراك گذاری نوشته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *