"> نکاتی که پیش از خرید تبلت باید به آن‌ها توجه کنید - اسپیکر حرفه ای | سینما خانگی | اسپیکر بلوتوثی | اسپیکر دوتکه | اول مال | فروشگاه اینترنتی

نکاتی که پیش از خرید تبلت باید به آن‌ها توجه کنید

قبل از خرید تبلت

نکاتی که پیش از خرید تبلت باید به آن‌ها توجه کنید

۱. پیش از انتخاب و خرید یک تبلت حتما باید نیاز‌های خود را از این نوع محصولات مشخص کنید. برای شناسایی بهتر نیاز‌های خود توصیه می‌کنیم به مطلب راهنمای خرید تبلت مراجعه کنید.

۲. یکی از عمده‌ترین دلایل خرید تبلت‌ها، اندازه بزرگ صفحه‌نمایش این محصولات است؛ بنابراین در این زمینه باید توجه بسیار شود. محصولات پرچمدار عمدتا ابعاد بزرگ‌تر از ۱۰ اینچ دارند و به نوعی سعی دارند تا جای لپ‌تاپ را نیز بگیرند. اگر تبلت را برای تماشای فیلم و وب‌گردی با رزولوشن بالای تصاویر در نظر دارید، قطعا تبلت‌های ۱۰ اینچی و بزرگتر تجربه‌ی بسیار لذت‌بخش‌تری در اختیار شما قرار می‌دهند.

۳. وضوح تصاویر یا همان رزولوشن نمایشگر از دیگر بخش‌های مهم در انتخاب یک تبلت است. رزولوشن و تراکم پیکسل بالاتر در تبلت برابر است با لذت بردن بیشتر از کار با این وسیله. تبلت‌های این لیست عمدتا دارای صفحات نمایش عالی با رزولوشن بالا هستند.

۴. افراد زیادی به دنبال تبلت‌هایی هستند که از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند؛ تبلت‌ها در این موضوع به سه دسته تقسیم می‌شوند: گروهی از آن‌ها کاملا از سیم کارت پشتیبانی می‌کنند و قابلیت مکالمه نیز به شما ارائه می‌دهند. گروه دوم از سیم کارت پشتیبانی می‌کنند، اما قابلیت مکالمه را در اختیار شما نمی‌گذارند و بالاخره گروه آخر که به کلی نمی‌توانند از سیم کارت و مکالمه پشتیبانی کنند. در بخش مشخصات فنی حتما به این موضوع درباره تبلت منتخب خود توجه داشته باشید.

۵. از دیگر مسائل مطرح در حوزه‌ی انتخاب بهتر تبلت‌ها، شرکت سازنده‌ی آن‌ها یا همان برند محصول است. در این قسمت توصیه می‌شود انتخاب خود را از بین تبلت‌های کمتر شناخته شده یا اصلا شناخته نشده انجام ندهید. اما در ادامه لیستی خواهید دید که اکثرا توسط شرکت‌های سازنده‌ی چینی و غیر چینی معروف و شناخته شده تولید شده‌اند که البته همگی توانسته‌اند اعتماد بسیاری از کاربران را تاکنون به خود جلب کنند. بنابراین لازم نیست در این مورد زیاد هم سخت‌گیر یا تعصبی باشید.

۶. طراحی دستگاه از دیگر چالش‌های زمان انتخاب یک تبلت مناسب است. به دلایل مختلف ممکن است بخواهید برای کار کردن با تبلت خود این وسیله را برای مدتی در دست‌‌های خود نگه دارید. در اینجا سبکی و نازکی یک تبلت بسیار اهمیت پیدا می‌کند. اگر تبلت شما سنگین باشد و پس از مدتی دست شما را خسته کند، از انتخاب خود بعدا ناراضی خواهید شد. در همین زمینه‌‌ی طراحی، برخی از تبلت‌ها، ایده‌ی جالبی را ارائه می‌کنند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

۷. توجه به نوع پردازنده و مقدار رم تبلت برای اجرای صحیح، سریع و قدرتمند فرامین سیستم‌عامل بسیار ضروری است. در بین تبلت‌های این لیست بیشتر پردازنده‌ها ساخت کوالکام، مدیاتک و اینتل هستند. این سه شرکت در زمینه‌ی ساخت پردازنده سابقه خوبی دارند؛ اما باید به نوع این پردازنده در تبلت‌های متفاوت نیز توجه داشت.



فروش محصولات استوک (کیس استوک . مانیتور استوک . لپ تاپ استوک . سرور استوک )

اشتراك گذاری نوشته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *