"> افزایش احتمال ابتلا به سرطان با کفش های پاشنه بلند - اسپیکر حرفه ای | سینما خانگی | اسپیکر بلوتوثی | اسپیکر دوتکه | اول مال | فروشگاه اینترنتی

افزایش احتمال ابتلا به سرطان با کفش های پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند

افزایش احتمال ابتلا به سرطان با کفش های پاشنه بلند

کفش هایی که به سادگی نمی شود از کنار نقشی که آنها در افزایش جذابیت ظاهری ایفا می کنند عبور کرد. انتخاب این کفش ها در شرایطی است که اغلب خانم ها از عوارض این پاشنه های بلند برای پاها و کمر خود خبر دارند؛ اما آشنایی با جدیدترین عارضه پوشیدن این کفش ها می تواند، این خیال را برای همیشه از ذهن دور کند.
پوشیدن کفش های پاشنه بلند در طولانی مدت اثر منفی روی اندام های حرکتی دارد؛ چراکه کفش های پاشنه بلند تأثیر جدی بر قدرت تفکر، تنفس و بروز و ظهور توانایی های افراد باقی می گذارد. در واقع، دامنه آنچه که با پوشیدن کفش های پاشنه بلند در طولانی بر سلامت جسم ما حادث می شود ورای درد کمر و پا است.
 تجربه اغلب خانمهایی که به پوشیدن کفش های این چنینی عادت دارند نشان داده است که در ابتدا آنها قدرتی در غوزک و عضلات پا احساس می کنند؛ اما با گذشت زمان این قدرت جای خود را به ضعف و خستگی همیشگی می دهد. بنا بر آنچه دانشمندان می گویند: استفاده طولانی مدت و روزمره کفش های پاشنه بلند موجب افزایش آسیب پذیری بدن در برابر التهاب های مختلف می شود. از طرف دیگر، پوشیدن کفش هایی این چنینی بدن را در شرایط غیر طبیعی و نا متعادلی قرار می دهد و بدن برای انطباق با این شرایط مجبور به تحمل فشاری سنگین می شود. مجموع این شرایط موجب ضعف جسمانی سیستم ایمنی بدن در برابر انواع میکروب ها، باکتری ها و عفونت ها می شود . موقعیتی که خانم ها را مقابل یکی از خطرناک ترین بیماری های دوران حاضر یعنی سرطان به ویژه در نواحی غضروفی و عضلات پا آسیب پذیرتر می کند.
پژوهشگران توصیه می کنند: اگر از طرفدران پر و پا قرص کفش های پاشنه بلند هستید و درد استفاده از این کفش ها را به جان می خرید بهتر است روی این عادت خود تجدید نظری جدی داشته باشید.


فروش محصولات استوک (کیس استوک . مانیتور استوک . لپ تاپ استوک . سرور استوک )

اشتراك گذاری نوشته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *