"> جمع آوری مبلغی بیش از ۱٫۲۹ میلیون دلار و ثبت رکوردی تازه در همایش سالانه ی خوره های بازی های کامپیوتری - اسپیکر حرفه ای | سینما خانگی | اسپیکر بلوتوثی | اسپیکر دوتکه | اول مال | فروشگاه اینترنتی

جمع آوری مبلغی بیش از ۱٫۲۹ میلیون دلار و ثبت رکوردی تازه در همایش سالانه ی خوره های بازی های کامپیوتری

جمع آوری مبلغی بیش از ۱٫۲۹ میلیون دلار و ثبت رکوردی تازه در همایش سالانه ی خوره های بازی های کامپیوتری

ظرف یکی دو روز اخیر علاقه مندان به دنیای بازی های کامپیوتری شاهد پایان یافتن یکی از جالب ترین ، صمیمی ترین و هیجان انگیز ترین رویداد های مربوط به دنیای بازی های کامپیوتری بودند. رویدادی به نام SGDQ که در جریان برگزاری آن مبلغ مالی قابل توجهی جمع آوری گردید و به موجب جمع آوری این مبلغ رکورد جدیدی هم در این رویداد سالانه به ثبت رسید.

رویداد SGDQ (با نام کامل Summer Games Done Quick) محل تجمع حرفه ای ترین و کار کشته ترین علاقه مندان به دنیای بازی های کامپیوتری به شمار می رود و در واقع میعادگاه سالانه ی آن دسته از بازیبازانی محسوب می شود که تخصص اصلی شان به پایان رساندن بازی های کامپیوتری مختلف در کوتاه ترین زمان ممکن است و در میان بازیبازان به اسپید رانر ها مشهور هستند (و ما پیش از این نام میگ میگ های دنیای بازی های کامپیوتری را برای آنان انتخاب کرده بودیم). فرآیند برگزاری این رویداد به این ترتیب است که علاقه مندان به بازی های کامپیوتری مختلف برای مشاهده کردن تجربه ی بازی های کامپیوتری محبوب خود توسط بازیبازان حرفه ای و به پایان رساندن این بازی ها در کوتاه ترین زمان ممکن توسط آنان، مبالغ دلخواهی را به برگزار کنندگان این رویداد اهدا کرده تا ضمن مشاهده کردن زنده ی فرآیند مذکور قدمی هم در راه کار های نیک بردارند. در واقع تمامی مبالغ مالی جمع آوری شده در رویداد سالانه ی SGDQ به طور کامل و بی کم و کاست به سازمان پزشکان بدون مرز اها می گردد تا صرف درمان بیماران گوناگون در سر تا سر جهان گردد. در رویداد SGDQ امسال به طور دقیق مبلغی معادل یک میلیون و دویست نود و هفت هزار و نهصد و بیست و چهار دلار جمع آوری گردید که همانند سال گذشته تمامی آن صرف امور خیریه شد و به سازمان پزشکان بدون مرز اهدا گردید. این در حالی است که در رویداد SGDQ سال گذشته مبلغی معادل ۱٫۲ میلیون دلار جمع آوری شده بود و حال با افزایش رقم کلی جمع آوری شده در رویداد سال جاری به میزان تقریبی ۹۰ هزار دلار، شاهد ثبت رکوردی تازه در رویداد سالانه ی SGDQ هستیم.

sgdq129

در رویداد SGDQ امسال چیزی نزدیک به بیست و دو هزار و هشتصد و چهل نفر از علاقه مندان به دنیای بازی های کامپیوتری کمک های مالی خود را به برگزار کنندگان این رویداد سالانه اهدا نمودند تا فرآیند به پایان رسیدن بسیاری از بازی های محبوب و خاطره ساز حاضر در دنیای بازی های کامپیوتری (از نسخه های مختلف موجود در مجموعه بازی های تتریس و سونیک و افسانه ی زلدا گرفته تا نخستین عنوان از سری Deus Ex) را در این رویداد برای علاقه مندان به این بازی ها امکان پذیر گردانند

در رویداد SGDQ امسال چیزی نزدیک به ۱۷۷ اسپید رانر مختلف به هنر نمایی پرداختند و بسیاری از بازی های شاخص و شناخته شده ی حاضر در تاریخ دنیای بازی های کامپیوتری (از عناوین بسیار قدیمی گرفته تا عناوینی که از تاریخ انتشار آن ها تنها چند ماه زمان می گذرد) را در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان رساندند. در این میان یکی از شاخص ترین عناوینی که هواداران پر شمار آن مشتاق مشاهده نمودن فرآیند اتمام سریع این بازی در رویداد امسال بودند یکی از بهترین و پر طرفدار ترین عناوین حاضر در سری Castlevania یعنی بازی Castlevania: Symphony of the Night بود. در واقع علاقه مندان به این بازی برای مشاهده کردن فرآیند به پایان رسیدن گیم پلی آن در کوتاه ترین زمان ممکن، در مجموع رقمی نزدیک به ۱۵ هزار دلار را به برگزار کنندگان رویداد SGDQ اهدا نمودند تا بازیبازی به نام Romscout کل این بازی را در مدت زمان تقریبی یک ساعت به پایان برساند. اما شاید جالب ترین تجربه ی موجود در رویداد SGDQ امسال به فرآیند اتمام سریع نسخه ی چهارم از سری بازی های The Elder Scrolls اختصاص داشت. نمایش جالبی که طی برگزاری آن تجربه کننده ی بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion توانست با بهره گیری از مشکلات و باگ های موجود در این بازی (که یافتن و بهره گرفتن از آن ها برای اتمام سریع بازی های مختلف جزو تخصص های اصلی اسپید رانر ها به شمار می رود) گیم پلی وسیع و گسترده ی بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion را در کمتر از هشت دقیقه به پایان برساند! بازی Fallout 4 نیز از جمله جدید ترین بازی های حاضر در این رویداد به شمار می رفت که فرآیند به پایان رساندن آن هم چندان طولانی نگردید (و با بهره گیری از ایراد های مختلف موجود در این بازی) چیزی نزدیک به یک ساعت به درازا انجامید. به هر حال شرکت کنندگان و بینندگان رویداد SGDQ امسال، همانند سال گذشته موفق به تجربه ی اوقات بسیار خوشی در کنار یکدیگر شدند و مهم تر از آن این که توانستند مبلغ قابل توجهی را برای امور خیریه جمع آوری نمایند.

منبع : سخت افزار مگ



فروش محصولات استوک (کیس استوک . مانیتور استوک . لپ تاپ استوک . سرور استوک )

اشتراك گذاری نوشته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *