"> اسپیکر بلوتوثی با طرح بطری آب - اسپیکر حرفه ای | سینما خانگی | اسپیکر بلوتوثی | اسپیکر دوتکه | اول مال | فروشگاه اینترنتی

اسپیکر بلوتوثی با طرح بطری آب

اسپیکر

اسپیکر بلوتوثی با طرح بطری آب

صوت iHome از عوامل خلق نوآورانه می باشد و این امر در هفته بعد از میلاد در شهر نیویورک به نمایش در می‌آید.

بطری‌های آب متصل نو از Aquio، یک نام تجاری جدید از شرکت مادر iHome، SDI، شامل speakers modular iHome. برای ماجراجویان در حال حاضر، آن‌ها یک بطری آب را با یک سخنگوی بلوتوث در پایه دستگاه ترکیب می‌کنند. بطری آب از فولاد ضد زنگ دو جداره استفاده می‌شود و می‌تواند ۱۶ اونس مایع حمل کند.

 

اسپیکر

ویژگی‌های گوینده ۵ -، لغو، قابلیت انجام و پایان تماس‌های صوتی، ID caller صوتی، و روکش پارچه‌ای را نشان می‌دهد. آن IP۶۷ آب و گرد و خاک است که آن را برای ساحل، کوهنوردان، و مسافران بین‌المللی ایده‌آل می‌سازد؛ این راهی مفید برای هیدرات در هنگام بازی کردن برخی آهنگ‌های شیرین است. در ۶۹.۹۹ دلار، به نظر می‌رسد که معامله خوبی برای یک بطری آب با کیفیت بالا و سخنگوی جامد باشد؛ آن‌ها در اوایل جولای از طریق aquiobottles.com در دسترس خواهند بود.

این شرکت همچنین برخی از سخنگویان ” بلوتوث ” را در صفحه نمایش داشت که همگی آن‌ها دستیاران صوتی را مانند iHome iBTW۳۸ ادغام می‌کردند. جدا از نمایش – که زمان، تاریخ، آب و هوا و notifications را نشان می‌دهد – شما یک جفت of دوگانه دارید که دادخواست پر کردن اتاق را به خود می‌بالد. به جای الکسا استاندارد و یا integration دستیار گوگل، آن دستیار آهنگ ملودی را برای پخش موسیقی از Spotify، رادیو iHeart، و دیگر برنامه‌های سازگار، و آژیر خطر بلند دارد.

اسپیکر

 

برای صاحبان سهام وایرلس ( چی – enabled ) تلفن‌های شارژ بی‌سیم مانند آیفون X و سامسونگ S۹ + ۸۳۹.۹۹ دلار در سامسونگ، iBTW۳۸ یک پد شارژ سریع را در بالا دارد و اجازه می‌دهد که تلفن خود را به هنگام خواب نگه دارید. اگر به آن نیاز دارید یک پورت شارژ ۱ – amp از یک دستگاه اضافی پشتیبانی می‌کند. با این حال قیمت‌گذاری اینجا نهایی نشده است ، با این حال انتظار می‌رود که قیمت بیشتر این گروه به دلیل the با کیفیت بهتر و ویژگی‌های اضافه شود.

ما همچنین به برخی از گویندگان نگاه کردیم که ابتدا در فضای مشترک فضای مشترک را نشان دادند. گوینده بلوتوث dual دوگانه برای طرفداران RGB است. priced در ۷۹.۹۹ دلار بسیار گران‌تر از یک سخنگوی بلوتوث است، اما دارای چندین چراغ ” دیسکو ” است که می‌تواند هر اتاق را به یک حزب تبدیل کند. این رنگ‌ها را می توان با یک برنامه جداگانه کنترل کرد، که می‌تواند به موسیقی و طلوع یا غروب خورشید برای تنظیم محیط مناسب برای اتاق شما پاسخ دهد. IFTTT و یکپارچه‌سازی هوشمند خانگی پشتیبانی می‌شود. این دستیار صدای ملودی ( ملودی ) برای پخش موسیقی است.

اسپیکر

در همین حال، iHome iGV۱ بیش از یک شباهت گذرا به the دلاری گوگل در والمارت دارد. با یک بدنه کوتاه‌تر، اما ساختار پارچه‌ای مشابه و پوست پلاستیکی سفید، یک گوینده بلوتوث با دسترسی به Google Assistant است. ویژگی کلید اضافه‌شده از iGV۱ این است که می‌تواند زمان را با یک نگاه به نمایش بگذارد و یک دکمه snooze یکپارچه داشته باشد ، که آن را برای یک ساعت زنگدار کنار تخت مقایسه می‌کند تا خانه گوگل. یک پورت شارژ USB ۱ – یو نیز می‌تواند در حین خواب ، گوشی شما را شارژ کند.

طبیعتا، همه ویژگی‌های دیگری که شما انتظار دارید مانند فرمان صدا، سازگاری با دستگاه‌های خانگی هوشمند، و اتصال Wi – Fi همگی در حال حاضر هستند. بهترین قسمت آن ۱۳۹.۹۹ دلار است، این فقط ۱۰ دلار بیشتر از Google Home است.

 

در نهایت، iAVS۱۶ یک ساعت زنگدار بیشتر از نظر طراحی است. این یک نمایش LED استاندارد برای نمایش زمان و هوا، همراه با یک دکمه snooze و تمام قابلیت‌های دیگری که شما انتظار دارید را دارد. اما آن چیزی که آن را منحصر به فرد می‌کند، یکپارچگی الکسا می‌باشد، بنابراین با تمام خدمات صوتی، مهارت‌های خانگی هوشمند، و توانایی انجام کارهایی مانند Spotify جریان، کنترل صدها ابزار خانگی هوشمند و گرفتن گزارش‌های خبری و اخبار مربوط می‌شود.

این دستگاه دارای یک دستگاه یواس‌بی بالاتر – ۲.۱ برای شارژ کردن تلفن‌ها سریع‌تر و یک بلندگو ۱۰ وات است. در ۱۴۹.۹۹ دلار شما را بیش از یک سایت آمازون اکو یا اکو Show در آمازون اجرا خواهد کرد، اما می‌تواند ویژگی را داشته باشد تا بسته به نیازهای شما را جبران کند.

 



فروش محصولات استوک (کیس استوک . مانیتور استوک . لپ تاپ استوک . سرور استوک )

اشتراك گذاری نوشته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *