"> اولین تصویر واقعی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ به بیرون درز کرد - اسپیکر حرفه ای | سینما خانگی | اسپیکر بلوتوثی | اسپیکر دوتکه | اول مال | فروشگاه اینترنتی

اولین تصویر واقعی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ به بیرون درز کرد

اولین تصویر واقعی از گلکسی نوت ۷ سامسونگ به بیرون درز کرد

تنها حدود سه هفته ی دیگر تا رونمایی رسمی سامسونگ از گلکسی نوت ۷ باقی مانده است و اکنون اولین تصویر واقعی از این فبلت منتشر شده است. گزارشات در مورد این فبلت نیز مانند دیگر گوشی های مهم بازار قبل از معرفی رسمی، بسیار زیاد بوده است و اطلاعات زیادی در مورد پرچمدار جدید سامسونگ در اختیار داریم. هر چند بسیاری از گزارشات تائید نشده اند و باید تا زمان معرفی توسط سامسونگ منتظر ماند. اسکنر عنبیه چشم و صفحه نمایش از دو طرف خمیده از شایع ترین صحبت ها در مورد گلکسی نوت ۷ بوده اند.

 

b1ba8bfe3e83b3cdf04cc8cd6f799a75_L

پس از تائید شدن نهایی اسم فبلت جدید سامسونگ که به جای گلکسی نوت ۶، نوت ۷ نام خواهد داشت، تصاویر رندر شده ای از سوی فاش کننده ی معروف توئیتر، Evan Bloss، از گلکسی نوت ۷ منتشر شد که سه رنگ مختلف این فبلت را آشکار ساخته بود. همچنین در این تصاویر، صفحه نمایش از دو طرف خمیده ی گلکسی نوت ۷ نیز پیدا بود. در حالی که برخی شایعات دیگر این موضوع را تکذیب کرده اند، تصویر جدید منتشر شده این مسئله را تائید میکند و میبینیم که این دستگاه از صفحه نمایش با لبه های خمیده در طرفین برخوردار شده است. در مورد اندازه ی صفحه نمایش گلکسی نوت ۷ نمیتوان با قاطعیت سخن گفت و گزارشات در این مورد بسیار ضد و نقیض بوده است. برخی اندازه ی صفحه نمایش فبلت سامسونگ را ۵٫۷، برخی دیگر ۵٫۸ و حتی بعضی دیگر مانند واحد صادرات و واردات کشور هند موسوم به Zaubia، اندازه ی صفحه نمایش نوت ۷ را ۶ اینچ گزارش کرده اند. هر چند دو اندازه ی اول بیشتر با عقل جور در میآیند. رزولوشن صفحه نمایش در این فبلت احتمالا QHD خواهد بود. همچنین گزارشات زیادی در مورد حافظه ی رم ۶ گیگابایتی نوت ۷ منتشر شده است اما تا این لحظه، دستگاه های منتسب به نوت ۷ که در بنچمارک GeekBench ظاهر شده اند، رم ۴ گیگابایتی این دستگاه را نشان داده اند. در مورد پردازنده، همان طور که اطلاع داده شد، روز گذشته کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ را رونمایی کرد. احتمالا سامسونگ مانند گلکسی اس ۷، برای نسخه ی های امریکا و چین از پردازنده ی کوالکام استفاده کند و در نسخه ی جهانی، از اگزینوس ۸۸۹۳ بهره گیرد.

در نهایت تمامی شک و شبه ها در مورد سامسونگ گلکسی نوت ۷، دوم آگوست برطرف خواهد شد زیرا انتظار میرود سامسونگ در این تاریخ طی رویدادی به طور رسمی از جدیدترین فبلت خود رونمایی کند. در حال حاضر گلکسی نوت ۵ به عنوان محبوب ترین گوشی هوشمند در نیمه ی اول سال ۲۰۱۶ بر اساس جدول AnTuTu محسوب میشود و انتظار میرود، گلکسی نوت ۷ موفقیت نسل قبل را تکرار کند. نظر شما در این خصوص چیست؟



فروش محصولات استوک (کیس استوک . مانیتور استوک . لپ تاپ استوک . سرور استوک )

اشتراك گذاری نوشته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *