"> ایکیا یا Eneby Bluetooth Eneby را راه‌اندازی می‌کند - اسپیکر حرفه ای | سینما خانگی | اسپیکر بلوتوثی | اسپیکر دوتکه | اول مال | فروشگاه اینترنتی

ایکیا یا Eneby Bluetooth Eneby را راه‌اندازی می‌کند

ایکیا یا Eneby Bluetooth Eneby را راه‌اندازی می‌کند

ایکیا یا Eneby Bluetooth Eneby را راه‌اندازی می‌کند

 

در ماه دسامبر، یک هم‌کاری با Sonos برای یک خط جدید از محصولات را اعلام کرد که در هر جایی در خانه تان موسیقی پخش می‌کنند، اما تا سال ۲۰۱۹ به آنجا نخواهند رسید. Ikea کسی نیست که شکاف موجود در عرضه محصول خود را نادیده بگیرد، Ikea اکنون خود را به گوینده بلوتوث می‌فروشد.

 

 

سخنگوی Bluetooth Eneby Ikea

دو گوینده بلوتوث با استفاده از نام Eneby معرفی شده‌اند. آن‌ها بخشی از محدوده جدید برای آوریل ۲۰۱۸ را تشکیل می‌دهند و شامل یک سخنگو ۸ اینچی و ۱۲ اینچی می‌شوند. هر دو در پلاستیک سیاه یا سفید با یک خط پلی استر نرم موجود خواهند بود که می توان آن را برای نمایش قسمت‌های زیرین سخنگو حذف کرد.

اسپیکر

تا هشت دستگاه را می توان با بلندگو جفت کرد، اما یک جک ۳.۵ میلیمتری امکان اتصال دستگاه‌های غیر مسلح را فراهم می‌کند. دستگیره در سخنران چند منظوره است. همچنین به طور شهودی، صدای بم، سه برابر و حجم را تنظیم می‌کند.

سخنگوی Bluetooth Eneby Ikea

سایز ۸ اینچی کوچک‌تر، قابل‌حمل تری از این دو است و شامل یک دسته حمل می‌باشد، اما نسخه ۱۲ اینچی می‌تواند براحتی جابجا شود. اضافه کردن موارد اضافی اختیاری شامل یک پایه دیواره

اسپیکر

سلولی است ، بنابراین سخنگویان می‌توانند برای همیشه بدون در نظر گرفتن هر فضای سطحی سوار شوند. There’s همچنین یک باتری Eneby است که به یک سخنگوی ۸ اینچی اجازه می‌دهد تا ۱۰ ساعت برق داشته باشد. باطری یک گزینه برای یک سخنگوی ۱۲ اینچی نیست. گزینه همراه با یک دسته حمل درست مانند مدل کوچک‌تر خوب خواهد بود.

 

از لحاظ هزینه، یک سخنگوی ۸ اینچی ۴۹ دلار است و باتری ۲۰ دلار بیشتر است. این سخنگوی ۱۲ اینچی ۸۹ دلار است. بازه دیوار ، ۱۰ دلار بدون در نظر گرفتن این که کدام یک را انتخاب کنید، ۱۰ دلار است.

 

 

 

 



فروش محصولات استوک (کیس استوک . مانیتور استوک . لپ تاپ استوک . سرور استوک )

اشتراك گذاری نوشته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *