"> اسپیکر هوشمند گوگل هوم google home - اسپیکر حرفه ای | سینما خانگی | اسپیکر بلوتوثی | اسپیکر دوتکه | اول مال | فروشگاه اینترنتی

اسپیکر هوشمند گوگل هوم google home

اسپیکر گوگل

اسپیکر هوشمند گوگل هوم google home

اسپیکر هوشمند گوگل هوم google home

 

گوگل اولین بار در نمایشگاه  Google I/O 2016 که مختص توسعه‌دهنده‌های این شرکت است Google Home را معرفی کرد. این محصول رقیب آمازون اکو است و خیلی‌ها در این مدت منتظر بودند تاریخ عرضه و قیمتش را بفهمند.

این دستگاه یکی از مهم‌ترین قطعات سخت‌افزاری وابسته به هوش مصنوعی بود که در کنفرانس امشب معرفی شد. گوگل در این زمینه از محصول مشابه رقیبش Echo که ساخت شرکت آمازون است الگو گرفت. محصولی که در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بود.

این دستیار دیجیتال وابسته به هوش مصنوعی توجه گوگل را به خود جلب کرده بود و گوگل هم برای سا‌ل‌ها قصد داشت چنین محصولی تولید کند. گرچه گوگل در سال ۲۰۱۲ با افزودن قابلیت Google Now سعی کرده بود قدمی در راه ساخت یک دستیار هوشمند که در زندگی روزمره به کمک افراد بیاید بردارد اما دستگاه Echo و دستیار صوتی هوشمندش الکسا تحول مهم‌تری در این حوزه پدید آورد و توجه گوگل را به خود جلب کرد.

به هر حال داشتن یک دستیار صوتی هوشمند در خانه از بسیاری لحاظ‌ها اهمیت دارد. نه فقط به این دلیل که افراد سخت‌شان است در مکان‌های عمومی با یک کامپیوتر گفتگو کنند بلکه به دلیل ماهیت وضعیت زندگی در خانه که افراد در هنگام انجام کارهایی مثل ظرف شستن، غذا پختن یا استراحت کردن بتوانند به کارهای دیگری هم بپردازند.

در عین حال علاوه بر کمک گرفتن از این دستیار صوتی می‌توانند از آن به عنوان اسپیکر بلوتوث هم استفاده کرد و با یک تیر دو نشان را هدف قرار داد.

Google Home در حال حاضر برای پیش‌خرید در دسترس کاربران خواهد بود. این دستگاه قیمتی معادل ۱۲۹ دلار دارد و از رقیب خود Amazon Echo ارزان‌تر است. این دستگاه را می‌توان همین امروز در ایالات متحده سفارش داد و عرضه آن هم در روز ۱۴ آبان آغاز خواهد شد.

 

اسپیکر گوگل

این دستگاه در تست‌های اولیه هوشمند‌تر از Siri و سریع‌تر از Alexa آمازون بوده است. Google Home می‌تواند زمینه یک سوال را تشخیص دهد و زمانی که knowledge graph گوگل نتواند جواب یک سوال را پیدا کند این دستگاه به جمع‌آوری اطلاعات در اینترنت می‌پردازد.

بخش بالایی این دستگاه به لمس حساس است و از طریق آن می‌توانید بلندی صدای موسیقی در حال پخش را تغییر دهید یا آن را متوقف کنید. Google Home سه بلندگو دارد. در مجموع صدای آن از Amazon Echo کمی بهتر است اما در حدی نیست که جایگزین سیستم صوتی خانه‌تان شود. طراحی این دستگاه به شکلی است که شبیه یکی از وسایل خانه به نظر برسد. بخش پایینی بدنه Google Home قابل تعویض است و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود.

این دستگاه با موسیقی‌های یوتیوب و گوگل پلی کار می‌کند و همینطور می‌تواند از طریق Spotify ،Pandora و iHeartRadio هم به پخش موسیقی بپردازد. همانطور که گفته شد این دستگاه هوشمند است و از دستیار صوتی بهره می‌برد. می‌توانید از دستگاه بخواهید برای‌تان موسیقی پخش کند و می‌توانید سوال‌های‌تان را هم از آن بپرسید. نهایتا این را هم اضافه کنیم که Google Home با دو دستگاه ChromeCast و ChromeCast Audio هم کار می‌کند و می‌توانید با فرمان صوتی مضامین ویدیویی و صوتی‌تان را با کروم‌کست‌ها ببینید.

 



فروش محصولات استوک (کیس استوک . مانیتور استوک . لپ تاپ استوک . سرور استوک )

اشتراك گذاری نوشته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *